Veiksmīga notievēšana, padomi un metodes vājēšanai

Daudziem cilvēkiem, kas aktīvi ikdienā nenodarbojas ar fiziskām aktivitātēm, var rasties liekais svars un rodas vēlēšanās notievēt, nodarboties ar sportu vai sākt ēst veselīgāk. Visbiežāk šādas veselības problēmas rodas tiem, kas daudz laika pavada strādājot pie datora, skatoties televizoru jeb dzīvojot mazkustīgu dzīvesveidu, šādā veidā veiksmīga notievēšana paliek ļoti aktuāla. Šoreiz sniegsim Jums padomus, ja vēlaties notievēt effektīvi. Jāuzsver, ka ieteicams būtu pirms kāda notievēšanas līdzekļa vai aktivitātes uzsākšanas doties pie sava ģimenes ārsta uz konsultāciju, lai nerastos veselības traucējumi un problēmas. Pirmkārt, ieteicams veltīt vairāk stundu miegam. Jāuzsver, ka ja cilvēks guļ mazāk nekā četras stundas, organismā palēninās vielmaiņa – organisms prasa vairāk ēst, bet apēstā pārtika pārstrādājas daudz lēnāk un ļoti bieži šī pārtika pārvēršans tauku rezervēs. Tas ir gluži tā pat, kā ar atkārtotu kredītu ņemšanu – kas pārvēršās parādos, no kuriem pasargāt spēj vien https://starcred.lv/. Jebkurš patēriņa kredīts internetā privātpersonai bez ķīlas ir bīstams. Lai vājēšana būtu veiksmīga un notievēšana ietu strauju soli, atcerieties, ka vēlamais gulēšanas ilgums ir no septiņām līdz deviņām stundām.

Otrkārt, ja moka jautājums – kā notievēt, vajadzētu īpaši sekot līdzi savai ēdienkartei un censties ēst pēc iespējas diētiskāk jeb iekļaut savā ēdienkartē pēc iespējas vairāk dārzeņus un augļus. Tieši ēšanas paradumi ir veids, kā panāt, lai šis process varētu tikt saukts veiksmēiga notievēšana. Jāuzsver, ka vajadzētu īpaši piedomāt arī pie porcijas lieluma ēdienreizēs un censties ēst mazas, "vieglas" porcijas nevis tikai,piemēram, divreiz dienā. Jo ēdot ļoti daudzi un tikai pāris reizes dienā Jūs riskējat uzkrāt sev liekas tauku rezerves. Īpaši jāuzsver, ka nevajadzētu ēst pēc pulksten 18.00. Vislabāk būtu, ja cilvēks ieturētu trīs regulāras ēdienreizes vienā laikā – brokastis, pusdienas un vakariņas. Īpaši jauzsver, ka vienmēr vajadzētu paēst brokastis, jo ja cilvēks no rītiem nepaēd un aizskrien savās ikdienas gaitās – organisms drīz vien jūt izsalkumu, bet tiekot pie ēdiena, visbiežāk uzņemtais ēdiens pārvēršas taukos. Protams, ja no rītiem negribas ēst – nevajag sevi spiest, bet vajadzētu lēnām pierast pie brokastu ēšanas. Interesanti, ko par to visu saka Veselības ministrija, kuras ziņā ir globālā aptaukošanās.

Ieteicams brokastīs ēst auzu vai četru graudu putras, olas un dažādus dārzeņus, kas vislabāk Jums garšo, jo tieši šie ēdieni dos Jums spēku, enerģiju un palīdzēs ātrāk atmosties.

Pārējās ēdienreizēs vajadzētu censties iekļaut dažādus dārzeņus (vēlams, pašu audzētus, jo veikalā pirktie satur daudz ķīmisku vielu), riekstus un graudaugus, jo tieši šī pārtika ir visbagātākais šķiedrvielu avots. Jāuzsver, ka atšķirībā no dzīvnieku valsts produktiem (kuros ir maz šķiedrvielu) – augu valsts produkti palīdz gan attīrīt organismu, gan samazināt tauku šūnu līmeni cilvēka organismā. Lai notievēšana būtu ātra un veiksmīga, ievērojiet pareizu un veselīgu uzturu. Svarīgi minēt arī to, ka ēdot daudz šķiedrvielu saturošu produktu Jums nebūs vēlēšanās pēc saldumiem vai citiem neveselīgiem našķiem – čipšiem, kolas vai ātrajām uzkodām.

Daži notievēšanas veidi, ko cilvēki lieto:

  • Notievēšana ar vājēšanas diētu palīdzību;
  • Aktīvs dzīves veids, sportošana;
  • Notievēšanas tabletes un citi preparāti;
  • Speciālie notievēšanas vingrojumi.

Ļoti lielu uzmanību vajadzētu pievērst regulārai šķidruma uzņemšanai – ikvienam cilvēkam dienā vajadzētu uzņemt vismaz 2 L ūdens, jo ja organismam trūkst šķidruma, vielmaiņas procesi palēlinās pat par 30%. Ieteicams dzert pēc iespējas vairāk ūdens – jo vairāk ūdeni ikdienā dzersi, jo ātrāk strādās dažadi vielmaiņas procesi. Tāpēc lai kur Tu dotos ņem vienmēr līdzi ūdeni, notievēšana bez ūdens nav labākais variants. Jāuzsver, ka dienā ieteicams izdzet vismaz 8glāzes ar ūdeni. Protams, īpaša uzmanība jāpievērš arī fiziskām aktivitātēm, bet ieteicams sportot atbilstoši savai fiziskajai sagatavotībai un nodarboties ar to sporta veidu, kas pašam patīk, piemēram, ļoti daudzi no mums savu dienu uzsāk ar vingrošanu, peldēšanu vai skriešanu.
Jāuzsver, ka lai arī kuru no sporta veidiem, diētām vai ēšanas paradumiem Jūs izvēlētos pirms tam būtu ieteicams konsultēties ar ārstu, trenneri vai uztura speciālistu, lai nerastos veselības problēmas. Vēl moka idejas par to kā notievēt?